Potrzebujesz sprawdzić, kto ma w swojej ofercie pozycjonowanie stron? Na co czekasz? Koniecznie wejdź na seo4.net.
Istnieją 3 kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną funkcję przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Dzień Ojca lub Święto Pracy. Ten typ pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Zwykle pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze gastronomii i turystyki. Najczęściej trzeba rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed ważnym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową bądź zmodyfikowaną treść witryny.
Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon
Inny typ pozycjonowania to solidne i sprawdzone wyjście dla właścicieli firm dysponujących niskim budżetem na reklamę. Dzięki należytemu doborowi słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale też stawki za reklamę w Google Ads mocno się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail to także znacznie mniejsza konkurencja. Ważne jest również to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania długich zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– obuwie sportowe Nike Tanjun czarne sklep online,
– golarka Eldom MT500 srebrna,
– telefon Samsung Galaxy A10 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie istotne zwłaszcza dla sklepów działających w sieci. Za sprawą tego typu fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment towarów mogą skuteczniej piąć się na pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przede wszystkim:
– dzielnicę (np. “sklep RTV Podgórze”)
– miasto (“masażysta Kraków”)
– państwo (“uniwersytet Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w przypadku firm lokalnych, które kierują swój asortyment tylko do osób rezydujących w danym regionie. Ta strategia pozycjonowania jest przydatna też wówczas, gdy firma nie ma finansów na reklamę i nie ma możliwości walczyć o pozycje na frazy bez dopasowania lokalnego, np. zamiast “nauka gry na gitarze“, to “nauka gry na gitarze Kraków”.
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]