Co powinieneś wiedzieć o pozycjonowaniu

Internetowe strony Promocja Usługi

Więcej szczegółów o pozycjonowaniu sklepów.

Pozycjonowanie stron internetowych to wiele prac dążących do zwiększenia obecności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERP, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia dochodów firmy. Inną zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności brandu, produktu czy też usługi.

Google wartościuje każdą stronę www na podstawie plus minus 200 różnych faktorów. Rezultat tej diagnozy przesądza o tym, na której pozycji strona albo jej podstrona wyświetli się w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za niezwykle ważne czynniki rankingowe eksperci do spraw SEO uważają m.in. linkowanie (off-site oraz on-site), PageSpeed, a także jakość treści.

Wpisując w wyszukiwarkę Google jakiekolwiek słowo, internauta dostaje listę stron, których zawartość została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na szukane zapytanie. Które strony pojawią się w rezultatach wyszukiwania wyżej niż pozostałe? Przede wszystkim te, których treść jest niepowielona z innych witryn i odpowiednio nasycona trafnymi frazami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także właściwie zoptymalizowanie kodowanie, prędkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i na komputerze), jak również ilość linków prowadzących do naszej witryny.

Czy opłaca się przekazać pozycjonowanie i optymalizację strony lub sklepu www zewnętrznemu podmiotowi?

Algorytm Google cyklicznie ulega zmianom, zatem warto zlecić optymalizację i pozycjonowanie stron i sklepów profesjonalistom. Słusznym wyborem jest firma SEO posiadająca długoletnią praktykę w tym zakresie. W takich agencjach pracuje wielu ekspertów nie tylko od SEO, lecz także prowadzenia kampanii Google Ads oraz projektowania stron. Powierzając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również rozwiną firmę.

Otwierasz firmę? Pozycjonowanie w Google jest teraz koniecznością!

Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta skierowana do zarządców stron www, które służą do demonstracji i sprzedaży usług bądź wyrobów przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszowy biznes niewyobrażalne jest w XXI w. nie posiadać strony firmowej lub ją utworzyć, ale nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznes to ciągła rywalizacja o dotarcie do kolejnych klientów. Wedle szacunków aż 97% osób poszukuje w internecie informacji o lokalnych firmach, co klarownie wskazuje do jak dużej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu lub strony w Top10 wyników wyszukiwania w Google niesłychanie zwiększa szansę, że klient zdecyduje się na nasze usługi.

SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]