Projekt gazety a funkcjonowanie przedsiębiorstwa

Promocja

Masz problem z przygotowaniem biuletynu firmowego? Zleć to fachowcom.

Firmowy biuletyn to bardzo dobry sposób motywowania pracowników, ale też działanie wykraczające poza mury firmy. Sprawdźmy więc, jakie materiały można zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.

Projekt gazety – gazeta korporacyjna

Firmowy biuletyn może spełniać 2 role. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o osiągnięciach, chwalenie się wzrastającymi wynikami, rozmowy z przodującymi członkami personelu. Takie broszury mają ogromne znaczenie dla działania całej korporacji, ponieważ wspaniale zagrzewają do pracy załogę. Dzięki temu członkowie załogi bardziej angażują się w funkcjonowanie przedsiębiorstwa, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich codzienne obowiązki zapewniają im więcej satysfakcji. Badania wskazują, że gazeta firmowa sprawia, że członkowie załogi utożsamiają się z produkowanymi artykułami, podnosi się też poziom pozytywnej rywalizacji. Dużym plusem jest także poprawianie kanałów komunikacji między działami, które są częstą przyczyną konfliktów w wielu firmach. Firmowy biuletyn zapewnia także stuprocentową transparentność planów przedsiębiorstwa.

Projekt gazety – zdaj się na usługi doświadczonego grafika

Oczywiście gazeta korporacyjna to też świetna forma komunikacji zewnętrznej. Biuletyn zewnętrzny trafia do czytelników takich jak: klienci, media, partnerzy firmy, urzędy. Korporacyjny biuletyn w ten sposób reklamuje działania naszego przedsiębiorstwa, zwiększa zyski, a także zastępuje agencję PR. Planując stworzenie gazety korporacyjnej powinniśmy przede wszystkim zaangażować zespół redakcyjny i zaprojektować kwestie związane z wydawaniem broszury. Można w tym zakresie posiłkować się pomocą doświadczonych podmiotów (np. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, określą wygląd gazetki i zadbają o kwestie techniczne. korporacyjny biuletyn na pewno osiągnie sukces.

Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]